zondag 17 januari 2010

Stage: Herfst

Dag allemaal!

Ik heb net mijn stage achter de rug bij de peuters. We hebben samen heel wat leuke dingen gedaan. Het thema van mijn stage was 'Herfst'. Ik ben de eerste dag samen met de kleuters naar het park van Aalst geweest. Daar hebben we heel wat kastanjes, noten en herfstbalderen verzameld. We hebben er ook leuke spelletjes gespeeld en een mooie wandeling gemaakt. In de klas hebben we leuke liedjes gezongen over de herfst. Ook versjes en verhalen kwamen aan bod.Ik had ook een herfsttafel ingericht in de klas en een voelpad doorheen herfstmateriaal. Dit vonden de kleuters super. Ze liepen met hun blote voeten door de bladeren en gooiden ze omhoog. Ze vonden het thema erg fijn. Het sprak enorm aan bij de kleuters. Jammer genoeg heb ik geen foto's of filmpjes van mijn stage omdat ik zelf geen foto en/of cameratoestel heb. Neem maar eens een kijkje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten